Rich X Search, or simply Rich X, is an amazing web search engine.

🚨BREAKING NEWS ALERT🚨 🔥🔥🔥🔥SEARCH THE WEB USING RICH X SEARCH!🔥🔊🌐🚨🔥🚨🔥...😎👉CLICK HERE!!! 🚨🚀🚀🚀🚀🚀🚀❤👋

Ella Enchanted (8/12) Movie CLIP – Somebody to Love (2004) HD

Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

Ella Enchanted movie clips: http://j.mp/1J8vOIu
BUY THE MOVIE: http://amzn.to/rB3ORl
Don’t miss the HOTTEST NEW TRAILERS: http://bit.ly/1u2y6pr

CLIP DESCRIPTION:
Ella (Anne Hathaway) is ordered to sing and dance to the song ‘Somebody to Love

FILM DESCRIPTION:
Adapted from author Gail Carson Levine’s award-winning children’s book of the same name, the Miramax-financed modern fantasy Ella Enchanted is directed by Tommy O’Haver and stars The Princess Diaries alumna Anne Hathaway. Ella (Hathaway) lives in a magical world in which each child, at the moment of their birth, is given a virtuous “gift” from a fairy godmother. Ella’s so-called gift, however, is obedience. This birthright proves itself to be quite the curse once Ella finds herself in the hands of several unscrupulous characters whom she quite literally cannot disobey. Determined to gain control of her life and decisions, Ella sets off on a journey she hopes will end with the lifting of the curse in question. The path, however, isn’t easy — Ella must outwit a slew of unpleasant magical creatures ranging from ogres to talking books with evil plots. Though perilous, Ella’s adventures turn out to be necessary obstacles in the path toward finding herself, and maybe even true love along the way. Ella Enchanted also features Cary Elwes, who has starred in a fantasy feature himself (the widely acclaimed The Princess Bride), Hugh Dancy, and Patrick Bergin, among others.

CREDITS:
TM & © Miramax Films (2004)
Cast: Anne Hathaway, Hugh Dancy, Aidan McArdle
Director: Tommy O’Haver
Producers: Su Armstrong, James Flynn, Julie Goldstein, Susan Miller Lazar, Morgan O’Sullivan, Jane Startz, Bob Weinstein, Harvey Weinstein
Screenwriters: Laurie Craig, Karen McCullah Lutz, Kirsten Smith, Jennifer Heath, Michele J. Wolff, Gail Carson Levine

WHO ARE WE?
The MOVIECLIPS channel is the largest collection of licensed movie clips on the web. Here you will find unforgettable moments, scenes and lines from all your favorite films. Made by movie fans, for movie fans.

SUBSCRIBE TO OUR MOVIE CHANNELS:
MOVIECLIPS: http://bit.ly/1u2yaWd
ComingSoon: http://bit.ly/1DVpgtR
Indie & Film Festivals: http://bit.ly/1wbkfYg
Hero Central: http://bit.ly/1AMUZwv
Extras: http://bit.ly/1u431fr
Classic Trailers: http://bit.ly/1u43jDe
Pop-Up Trailers: http://bit.ly/1z7EtZR
Movie News: http://bit.ly/1C3Ncd2
Movie Games: http://bit.ly/1ygDV13
Fandango: http://bit.ly/1Bl79ye
Fandango FrontRunners: http://bit.ly/1CggQfC

HIT US UP:
Facebook: http://on.fb.me/1y8M8ax
Twitter: http://bit.ly/1ghOWmt
Pinterest: http://bit.ly/14wL9De
Tumblr: http://bit.ly/1vUwhH7

Ads

The Next Generation Search Engine
Find The Latest Cool Sites News From Rich X Search Feed

Comments

bubba Wichita says:

Still love this movie so much

Donnie Chiappinelli says:

Anne Hathaway is talented!!!

Catherine Lebrun Mc Kinnon says:

Wow!!!!! Superbe chanson!!!!!💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Marielys Jimenez-Peralta says:

Can anybody find me somebody to love?
Each morning I get up I die a little
Can't barely stand on my feet.
Take a look in the mirror
And cry, lord what you're doing to me.
I've spent all my years believing in you, but I just can't get no relief.
Won't somebody, somebody, can anybody find me, somebody to love.
Got no feel I got no rhythm
I just keep losing my beat
I'm okay I'm alright
Ain't gonna face no defeat
I just gotta get out of this prison cell
One day I'm gonna be free
Lord somebody
Somebody
Can anybody find me somebody to love
Everyday
I try and I try and I try
But everybody wants to put me down
They say I'm going crazy
They say I got a lot of water in my brain
Got no common sense
I've got nobody left to believe
Somebody to love
(Find me somebody to love x5

Ольга Товтик says:

Can anybody find me somebody to love?
Ooh, each morning I get up I die a little
Can barely stand on my feet
(Take a look at yourself) Take a look in the mirror and cry (and cry)
Lord, what you're doing to me? (Yeah, yeah)
I have spent all my years in believing you
But I just can't get no relief, Lord
Somebody (somebody), ooh, somebody (somebody)
Can anybody find me somebody to love?
Yeah
I work hard (he works hard) every day of my life
I work 'til I ache my bones
At the end (at the end of the day)
I take home my hard earned pay (goes home)
All on my own (goes home on his own)
I get down (down) on my knees (knees)
And I start to pray (praise the Lord)
'Til the tears run down from my eyes
Lord, somebody (somebody), ooh, somebody
(Please) can anybody find me somebody to love?
Every day (every day), I try and I try and I try
But everybody wants to put me down
They say I'm going crazy
They say I got a lot of water in my brain
I got no common sense
(He's got) I got nobody left to believe in
Yeah, yeah, yeah, yeah
Ooh, Lord
Ooh, somebody, ooh (somebody)
Anybody find me somebody to love?
(Can anybody find me someone to love)
Got no feel, I got no rhythm
I just keep losing my beat (you just keep losing and losing)
I'm OK, I'm alright (he's alright, he's alright)
I ain't gonna face no defeat (yeah, yeah)
I just gotta get out of this prison cell
One day (someday) I'm gonna be free, Lord
Find me somebody to love
Find me somebody to love
Find me somebody to love
Find me somebody to love
Find me somebody to love (find me)
Find me somebody to love (find me, find)
Find me somebody to love
Find me somebody to love, love, love (ooh, find me, find me)
Find me somebody to love (somebody to love)
Find me somebody to love (ooh)
Somebody, somebody, somebody, somebody
Somebody find me
Somebody find me somebody to love
Can anybody find me somebody to love?
(Find me somebody to love)
Ooh
(Find me somebody to love)
Find me somebody, somebody (find me)
Somebody, somebody to love (somebody to love)
Find me, find me, find me, find me, find me
Ooh, somebody to love (find me somebody to love)
Ooh (find me somebody to love)
Find me, find me, find me somebody to love
Anybody, anywhere (find me)
Anybody, find me somebody to love, love, love, love, love (somebody to love)
Find me, find me, find me love

alexandra rosenblatt says:

WHY IS THIS NOT ON SPOTIFY!!! love u anne hathaway

Redlaly1997 says:

Anne so pretty 😍

Smilla L says:

I absolutely love this movie with all my heart

Ashlyn Galbasini says:

Does anyone else notice her hand disappear around 2:02?

Robert Stanton says:

One of the best parts of a great movie and one of the reasons I like Anne Hathaway so much

Diego G says:

This version is better than the original, idc what anyone says

Tasleem says:

Anna hathway is very cute, charming, lovely & beautiful actress of Hollywood 🥰

Quinn Hen says:

Such a great movie!!!

Anthony Castro says:

I just realized the snake appears “normal” sized surrounded by all the giants lol 😂 otherwise it would look like a Titanoboa

Kintania says:

i love her voice

Grace Ramey says:

3:00 Slannen shipping Ella and Char

Annie says:

I wish that she had played Belle in the live action Beauty and the Beast, she was have done spectacular unlike Emma Watson.

theninjakid14 says:

This whole scene always makes me feel 110 times more single.

John Hamm says:

How are you

N says:

Thanks to this scene and Happy Feet, this song is cemented in my childhood memories❤️

Manuel Rios says:

I love this movie

Andreea Stoica says:

Did you know that these two date each other in real life?
I was shockef when I found out.

Seika Irisachi says:

MY FAVE ACTRESS ISTGG

true storybro says:

What a beauty she is.

Tanya Hanna says:

Tanya joined Ella enchanted the real women's group so all women have to join it 🏰outer universe take custody of all women girls females when they come back to life 🧬 put them under Ella enchanted ♎ including Tanya Hanna 🐲Eloise Wil kin 🧙🗣️🍿

Amala says:

love this movie w my soul

Евгения Короткова says:

Each morning I get up I die a little
Can barely stand on my feet
Take a look in the mirror and cry
Lord what you're doing to me
I have spent all my years in believing you
But I just can't get no relief, Lord!
Somebody, somebody
Can anybody find me somebody to love?

I work hard every day of my life
I work till I ache my bones
At the end I take home my hard earned pay all on my own –
I get down on my knees
And I start to pray
Till the tears run down from my eyes
Lord – somebody – somebody
Can anybody find me – somebody to love?

(He works hard)

Everyday – I try and I try and I try –
But everybody wants to put me down
They say I'm goin' crazy
They say I got a lot of water in my brain
Got no common sense
I got nobody left to believe
Yeah – yeah yeah yeah

Oh Lord
Somebody – somebody
Can anybody find me somebody to love?

Got no feel, I got no rhythm
I just keep losing my beat
I'm ok, I'm alright
Ain't gonna face no defeat
I just gotta get out of this prison cell
Someday I'm gonna be free, Lord!

Find me somebody to love
Can anybody find me somebody to love?

Jessica Keenan says:

Love this song…and Ms. Hathaway’s singing. However, I ADORE the book “Ella Enchanted”. The screenplay was totally different…. I wish they would have picked another title or something…. I was kinda traumatized in high school…when I saw my favorite middle school book…turned into this movie…. In my 30s…I just read the book…lol. I have 2 copies…. Need to donate one…to my local food Pantry’s take a book, leave a book box. 😉

esan june poliquit says:

my alltime crush…..

bad v says:

Growing up i always heard queens we will rock you and we are the champios i thought they are one hit wonders then when i was 9 i ve seen this movie and this is my ultimate favorite song ever since

Write a comment

*

Area 51
Ringing

Answer